Muziek & de bibliotheek

Weekendmuziek: Rush – All The World’s A Stage

Posted in Lost, Metallica, Rush, weekendmuziek by Jeroen de Boer on september 19, 2010

Gisteren beluisterde ik na lange tijd weer eens All The World’s A Stage van Rush. Het was de eerste plaat van Rush die ik ooit aanschafte en de track Anthem (geweldige video overigens), naast Metallica’s Seek And Destroy, het eerste nummer dat ik ooit in bandverband speelde. Met miniversterkers opeengepakt op mijn slaapkamer bedoel ik dan dus, want daar stond m’n drumstel immers. Zestien was ik denk ik en of de buren er blij mee waren waag ik te betwijfelen. Mooie tijden.


Add to: Facebook | Digg | Del.icio.us | Stumbleupon | Reddit | Blinklist | Twitter | Technorati | Yahoo Buzz | Newsvine

Geef een reactie

