Muziek & de bibliotheek

Sociale media in Friese bibliotheken

Posted in bibliotheek, Bibliotheek Service Fryslân, social media, sociale netwerken, web 2.0 by Jeroen de Boer on oktober 1, 2010

Aankomende maandag begin ik bij Bibliotheek Service Fryslân aan een project om web2.0-toepassingen in Friese bibliotheken meer gestructureerd van de grond te krijgen. Of beter vertaald: wat is een passende social mediastrategie voor Friese bibliotheken? Samen met collega Henk Jonker ga ik hiermee aan de slag en ik kan zeggen dat ik er erg veel zin in heb. Wat heb ik toch een geweldige baan!

Add to: Facebook | Digg | Del.icio.us | Stumbleupon | Reddit | Blinklist | Twitter | Technorati | Yahoo Buzz | Newsvine

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Jos Quaedvlieg, Jeroen de Boer. Jeroen de Boer said: postte op z'n blog: Sociale media in Friese bibliotheken – Aankomende maandag begin ik bij Bibliotheek Service Frysl… http://ow.ly/19f6QV […]

  2. Edwin said, on oktober 2, 2010 at 03:30

    Goede zaak dit! Succes Jeroen, ik hoop dat het iets moois wordt!


Geef een reactie

