Muziek & de bibliotheek

Workshop sociale media in de bibliotheek

Posted in bibliotheek, blogs, Hootsuite, Hyves, social media, Socialnomics, twitter, WordPress by Jeroen de Boer on december 1, 2010

Vanmorgen had ik het genoegen een workshop sociale media te mogen verzorgen voor een groep bibliotheekcollega’s van Friese bibliotheken. Onderstaand de presentatie die ik daarbij gebruikte, waarbij ik onder meer schaamteloos geput heb uit de presentatie die Wilma van den Brink onlangs gaf bij het NVB Congres. Een goed verhaal verdient het immers navolging te krijgen.

7 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wilma van den Brink said, on december 1, 2010 at 16:55

    Heb ik geen enkel probleem mee🙂 Mooi gedaan die prezi en ook weer leerzaam voor mij!

  2. PetriaJanice said, on december 1, 2010 at 17:14

    Mijn collega’s op werk waren inderdaad ook nieuwsgierig! Ik heb je blog even getipt. Dank voor de leuke presentatie.

    Groetjes,
    PJ

  3. […] This post was mentioned on Twitter by Wilma and Peter Evers, Joost Heessels. Joost Heessels said: RT @wbk500: Mooi presentatie over sociale media (met bronvermelding)😉 Thnx @jtdeboer http://j.mp/i81ZzP […]

  4. Hinke Wiersma said, on december 1, 2010 at 18:12

    Ziet er goed uit Jeroen!

  5. […] media-project voor bibliotheken in Fryslân organiseerden collega Henk Jonker en ik twee workshops. De eerste deed ik zelf, de tweede vond vandaag plaats en werd gegeven door Wilma van den Brink. Haar verhaal ging over de […]

  6. […] in Leeuwarden. De vraag om de training te geven kwam van Jeroen de Boer en was in het kader van het Sociale Media-workshops aldaar. De deelnemers aan de workshop kwamen van diverse Friese Bibliotheken en een deel […]


Geef een reactie

