Muziek & de bibliotheek

Girl Talk en zijn fans begrijpen elkaar

Posted in crowdsourcing, fans, Girl Talk, Gregg Michael Gillis, remix, Travis McLesky by Jeroen de Boer on november 20, 2010

In mijn eerdere blogpost Girl Talk is fair use in optima forma haal ik de sampleontleedservice aan die al het gebruikte materiaal in real time visualiseert. Die keer betrof het Girl Talk’s album Feed The Animals, maar de maker ervan, Travis McLesky, heeft het nu ook gedaan voor Girl Talk’s nieuwste plaat All Day. Ik vind het echt fantastisch om te zien hoe de muziek van Gregg Michael Gillis zijn fans beweegt om er waanzinnige dingen mee te doen. Onderstaande clip van Bounce is daar ook een geweldig voorbeeld van. Rip, mix en deel.

3 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ingmar said, on november 20, 2010 at 12:54

    Die Alldaysamples.com is geweldig inderdaad! (p.s. in de url ernaar hierboven ontbreekt een 🙂

  2. Ingmar said, on november 20, 2010 at 12:58

    Fijn, wordpress heeft een smiley gemaakt van de dubbele punt en het sluitingshaakje. Ik bedoelde dus dat in de url een dubbele punt ontbreekt…

    • Jeroen de Boer said, on november 20, 2010 at 13:00

      Ik heb de url’s gefixt. WordPress heeft een nieuw invoerscherm voor url’s dat iets raars doet met http:// …


Plaats een reactie